top of page

Dennis ♥ Linda


Begin dit jaar werd ik gevraagd om een trouwkaart te ontwerpen voor Dennis en Linda. Nu vind ik elke trouwkaart en ieder geboortekaartje een echte eer om te ontwerpen! Het ontwerpproces verliep soepel. Linda had een idee in haar hoofd met waterverf en getekende bloemen. Dennis wilde graag een gevouwen kaart en samen kozen ze uit de voorgestelde lettertypes en teksten. Wat ik heel tof vind aan dit ontwerp is dat de print van de voorzijde doorloopt op de achterzijde en binnenzijde van de kaart. Uiteindelijk kozen we voor een dubbele A5 van dik wit papier met een zachte textuur. De bijpassende sluitzegels die ik ontwierp maken het hele pakketje compleet.

Dennis en Linda, bedankt dat ik zo'n belangrijk deel van jullie dag mocht ontwerpen! Nu duimen voor een zonnetje aankomende vrijdag.

ontwerpen: Ilse Boersma

Archive
Tags
bottom of page